Senior Employer Branding Offizer

Imádod az ügynökségi pezsgést? Rendelkeztél már saját ügyfélkörrel? Vágod a client szitukat? Do you speak idegen? Szenvedélyed a márkaépítés? Beragadtál agency oldalon vagy megérett benned a váltás gondolata? Ha a „MEGOLDOM” a mottód és nem csak a jól bevett gyakorlatokat szeretnéd hónapról hónapra ismételni, akkor csatlakozz Európa legpezsgőbb munkáltatói márka laboratóriumához! Vezess integrált employer branding projekteket A-Z-ig és pezsdítsd fel karriered!

Mi lesz a feladatod?

A Senior Employer Branding Offizzer pozíció nálunk egy átfogó feladatkört takar: üzleti célokat támogató, munkavállalói élményciklusra alapozott Integrált Employer Branding Stratégia alkotásban, valamint mérhető employer branding kivitelezésben is irányítod a projekteket és menedzseled az ügyfélkörödet.

Mire lehetsz hatással?

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy valóban jobb legyen az emberek munkahelyükön eltöltött ideje. Jelen pillanatban projektjeinkkel több mint 57.000 munkavállaló élményére vagyunk hatással. És ez csak a kezdet. Ehhez pedig az kell, hogy megbízóink Elon Muskjaival és a HR szakma Lara Croftjaival működjünk együtt.

Kiktől tanulhatod meg az employer branding szakmát?

A Brandfizz alapítói: Anita (chief fizz officer) és Ádám (chief sparkle officer). Mindkettőjük kapcsolata az employer brandingel több, mint 10 éve kezdődött (még jóval a Tinder korszak előtt). Vállalati és ügynökségi oldali hátterüket összekapcsolva itthon egyedülálló, specializált tudást hoznak létre a Brandfizzben.

Velük már dolgoztunk

Akiknek velünk épül a munkáltatói márkája

Miben fejlődhetsz?

Amit mindenképpen megtanulsz a Brandfizzben az az integrált employer branding stratégia alkotás. Az egyik legizgalmasabb kihívás a munkánkban, hogy sokféle cég működésébe látunk bele, elmélyülünk a startup, IT, SSC, Big4, FMCG, gyártó, – és autóipar világában is. Annyit tanulunk 1 év alatt, mintha 10 különböző vállalat HR business partnereként vagy kreatív account managereként is dolgoznánk egyszerre.

Az egyes projekt fázisokban a legkülönbözőbb felépítésű csapatokat koordináljuk, miközben együtt dolgozunk grafikusokkal, filmes stábbal, fotósokkal, rendezvényszervezőkkel, gamification specialistákkal, IT fejlesztőkkel, UX/UI designerekkel, visual DJ-kkel, hálózatkutatókkal, belsőépítészekkel és még sok más érdekes hátterű emberrel.

Mindez szükséges ahhoz, hogy nekünk köszönhetően legyen több boldog munkavállaló és elégedett ügyfél a piacon.

Milyen lesz nálunk egy napod?

9:00: Reggel felkelsz, találkozunk az irodában 9 óra körül. 

9:30: Bent megtervezed a napodat Trellon, felkészülsz egy ügyfél callra.

10:00: Heti ügyfélcall:megmutatod az elkészült megvalósításokat, majd átbeszélitek a heti prioritásokat.

10:30  Scriptet készítesz egy onboarding videó jövő heti forgatáshoz és egyeztetsz a videós csapattal a megvalósításról. Csipis mikrofon legyen vagy belógatós? 

12:00: Leülsz a mentoráltaddal egyeztetni és átbeszélitek a Personal Sparkle Planjét, segítesz neki a következő fejlődési next stepekben.

12:45: Ebédidőben összefutsz a többiekkel a Coffizzban és értékelitek melyik környéki ebéd lelőhely ma milyen értékelést kapjon.

13:30: Megtervezel egy éves stratégiai roadmap-et, amit két nap múlva már viszel is az egyik partner CEO-jának board meetingre.

15:30: Csörög a teló (ma már sokadjára), most az egyik ügyfél keres, hogy hogyan tudnánk beépíteni a korábban leütött EVP-ket egy szóróanyagba. Van egy-két szuper ötleted, hogy mivel lehetne őket feldobni, majd el is indítod a folyamatot a grafikusnál Trellon és a nyomdát is felkeresed.

17:00: Egy másik mentoráltad 35 jelöltet vonzott be 2 hét alatt az egyik online kampányával. A sikereket csapatszinten ünnepeljük, ezért gyorsan írsz is neki egy köszi-kártyát, sőt, jelölöd világítótorony vándorkupára, miközben mérhetetlenül büszke vagy, hogy ennyit fejlődött. 

17:30: A munkát nem lehet befejezni csak abbahagyni 🙂 Ami nem mai prio volt, holnapra marad, de te megveregeted a vállad és megjutalmazod magad egy fröccsel, miközben csodálod a panorámát a teraszon. 

Ezt jelenti a Sparkle to employer brand, tudsz vele azonosulni?

SHARP: csak a lényegről szól, érthető, betalál

PUMPED: ki van pattintva, jól néz ki, benne van a fizz

ACTION: reálisan megvalósítható, priorizált, tudom mit kell csinálni

RELEVANT: a valódi problémára válaszol

KEEN: feltárja, észleli és lereagálja a szükségleteket

LATEST: a szakma világszintű élmezőnyéből irányítja a hazai trendeket

EFFECTIVE: eredményes, van hatása, mérhető

Jelentkezz!

Benned is megvan a Sparkle?

Keressük a hozzánk hasonló, employer branding téma iránt elkötelezett és lelkes csapattagokat, a hazai employer branding szakma ‘Sparkle’-jeit, akiknek legnagyobb álma, hogy ezzel foglalkozzanak. Ha kérdésed van, szólíts meg minket bátran élőben, a social felületeken, vagy írj ránk itt: sparkle@brandfizz.hu.

Íme pár fontos szempont,

amit figyelembe fogunk venni a kiválasztás során.

Juttatások

Az ország legeredményesebb employer branding projektjein pöröghetsz
Projektjeinkben az itthon fellelhető legizgalmasabb ügyfelekkel és rendkívül komplex munkáltatói márka projekteken dolgozunk. Van köztük 80 fős IT fejlesztő startup és 1500 fős nagyvállalatok is. Mindegyik egyedi és egyformán fontos számunkra. 2022-ben 10 díjat nyertünk és a szakmában a legeredményesebb ügynökség lettünk.

Personal Sparkle Plan
Egyedi fejlődési Passportot alakíthatsz ki egy dedikált szakmai mentor segítségével, hogy sikeres lehess és támogassunk egyéni céljaid elérésében.

Szakmai képzések
Ingyenesen vehetsz részt az Employer Brand Akadémián,  vezetőképzésünkben powered by Flow, akár a World Employer Branding Day-n Lisszabonban, betekinthetsz Európa legjobb ügynökségeibe exchange programunk keretén belül és hozzáférést kapsz a Webuni felületén elérhető képzéseinkhez. Ezeken kívül online toborzási hatékonyság, kreatív szövegírás, Photoshop, Facebook Ads, project management és még hosszú a lista, amiből guruvá válsz majd.

TeamFizz
Negyedévente csapatépítő TeamFizz eseményeket szervezünk, voltunk már együtt vitorlázni Tihany partjainál, ugráltunk együtt trambulin parkban, bejártuk a Bartók Béla út legjobb helyeit és fergetegeset buliztunk az 6. szülinapunkon.

Employee Experience with Sparkle
Egy kérdés: szerinted milyen lehet egy olyan cégnél dolgozni, aki csak és kizárólag abból él, hogy munkavállalói élményt fejleszt?

A legpezsgőbb csapat a #TeamBrandfizz
Magyarország első Employer Brandingre specializálódott ügynöksége vagyunk, egyúttal a téma legkeresettebb hazai előadói. Pezsgő csapatunk minden tagjának a szakma a szívügye. Katt ide és ismerd meg a jövendőbeli Offizzer kollégáidat!

Home offizz lehetőség
Belépésed napján kapsz laptopot, amivel bárhonnan adagolhatod a Sparkle-t. Hetente pedig 2-3 napot találkozunk az Offizzban.

Offizz perks
Coffizzunkban a kávénk díjnyertes és fröccsnek valót is mindig találsz. Ha pedig elég kitartóan kérdezősködsz, eláruljuk miért van egy plüss csirke a sütőben.

Prémium Offizz lokáció egy prémium csapatnak
A 11. kerületi Szent Gellért téren van az iroda, mi csak úgy hívjuk „Offizz”. A Time Out brit magazin szerint is a világ legmenőbb környékén pezsgünk. Ha nem hiszed járj utána! Ja, a dunai körpanorámát mondtuk már?

Less be employer branding laboratóriumunk kulisszái mögé

Jelentkezz és pezsdítsd fel a karriered!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.