Brandfizz

employer branding sparkle manager

BAKOS IMOLA

- Molly -

a.k.a. Sparkle Butterfly

"Egy nap 5 ügyfél szemüvegén át kommunikálok. Mindezt innovatív ötletekkel és fenntartható kreatív megoldásokkal."

Molly Brandfizz csapattag
telenor logo
skbm logo
balluff logo
genesys logo
grandvision logo
Unisys logo
nn logo
Ismerj meg

SPARKLE BEMUTATKOZÁS

Kinek ismerős az az érzés, amikor egy utazás előtt sok szenvedés árán és csak nagyon nehezen férsz bele a 10 kg-os bőröndbe? Kell vinni 6-7 pólót, nadrágot, fürdőruhát, törülközőt… és máris elértük a súlyhatárt, pedig még annyi mindent szeretnénk bepakolni. Majd utána rájössz arra, hogy nem is az számít, hogy mennyi személyes tárgyat viszel magaddal, hiszen a legnagyobb értékek maguk az élmények lesznek.

2019 márciusban egy nagyon izgalmas utazásom vette kezdetét a Brandfizzben. Előtte sosem gondoltam volna, hogy a #TeamBrandfizz bőröndbe mennyi minden fér bele, és mennyi értéket tudok teremteni azzal, hogy cégek munkáltatói márkáját fejlesztem. Employer Branding Offizzerként social media menedzsmenten pezsgek, ami egy komplex folyamat. Magába foglalja a szövegírást, vizuál alkotást, hirdetés menedzsmentet, ügyfélmenedzsmentet, projektmenedzsmentet… és még rengeteg mást is. Többek között könyvvizsgáló cégnek, biztosítási tanácsadó vállalatnak pezsdítem fel a márkájátt, és olyan cégnek is, ahol a kollégák több, mint 140 lokáción vannak. Van olyan ügyfél, ahol az álláskeresés kommunikációja van a fókuszban, máshol a vállalati értékeket és EVP üzenetekkel szeretnék megtalálni leendő kollégáikat.

Mi bennük mégis a közös? Az, hogy minden egyes poszttal hatást szeretnénk elérni és kommunikálni szeretnénk a célcsoporttal. Emiatt minden posztnál arra törekszem, hogy amit elkészítek és kirakok egy social felületre, az ne csak egy átlagos tartalomként jelenjen meg szöveggel és képpel, hanem pezsgő és innovatív legyen, és üzenetet közvetítsen az adott célcsoportnak.

Gyorsan változik a social media, és nekünk tartanunk kell a ritmus az ütemmel. 7 éve egy SMS-sel el tudtuk érni kb. 10 embert, míg ma egy poszttal átlagosan 1000 embert érünk el. Fél év alatt több mint 400 posztot készítettem el, amellyel közel 400.000 embert tudtam elérni, heti szinten közel 10.000 emberrel kommunikálok. És ebből mennyien jelentkeztek végül?

Egyik ügyfelemhez, aki kereskedelemben tevékenykedik 3 hónap alatt 70 jelentkezőt sikerült bevonzanunk. Ennek az egyik alapja a már felépített Facebook Karrier oldal volt, ahol arra törekedtem, hogy hiteles tartalmakkal kommunikáljunk a célcsoporttal. A másik pillére az innovatív megjelenések és hirdetések voltak, melyeknél mindig a legújabb technikákat és módszereket alkalmaztam.

Bakos Imola vagyok, és nekem eddig ennyi minden fért bele a #Brandfizz bőröndömbe. Felmerülhet a kérdés, hogy vajon átléptem-e a súlyhatárt? Nem, és még a közelében sem járok.

SPARKLE KÉPESSÉG

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és pezsdítsük fel együtt munkáltatói márkád!

Iratkozz fel Newsfizz hírlevelünkre és pezsdítsd fel munkáltatói márkád!

Munkaerő elkötelezés

Munkaerő megtartás

1. képzési nap – VÁGJ BELE!

Employer branding alapkövek: Integrált Employer Branding Stratégia és mérhetően eredményes munkáltatói márka építése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding Szótár és Zsebkönyv
  2. Üzleti igény felmérés és belső érintetti térkép sablon
  3. Employer Branding HR Audit checklist
  4. Munkaerőpiaci versenytársi térkép checklist
  5. Employer Branding KPI lista

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

2. képzési nap – VALÓSÍTSD MEG!

Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

3. képzési nap – KELTSD ÉLETRE!

Employer branding kivitelezése a gyakorlatban: bizonyítottan bevált módszerek, amivel megsokszorozod a saját forrásból betöltött pozíciók számát

Brandfizz

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer branding kivitelezési és erőforrás terv, mérési rendszer és riport struktúra sablon
  2. Toborzási & belső kommunikáció & tartalomfejlesztés checklist
  3. Jelöltélmény központú álláshirdetés és karrier oldal drótváz, tartalomstruktúra sablon
  4. Útmutató a karrier oldal látogatók forrásainak monitorozásához
  5. Social employer branding tartalom terv sablon
  6. Útmutató social toborzási kampány menedzsmenthez
  7. Employer Brand Akadémia Best Practice Gyűjtemény
  8. AI blueprint: gyakorlati one-pager az induláshoz kezdőknek
  9. Mesteséges intelligencia checklist: így promtolj ChatGPT-ben

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.