A véleményvezérek szerepe az employer brandingben

Home / Videó / A véleményvezérek szerepe az employer brandingben

A véleményvezérek szerepe az employer brandingben

Gyurics Gergely – Head of Data Analysis, CX-Ray Kft.
Németh Dóra – Business Development, CX-Ray Kft.

A munkáltatói márkaélmény is olyan, mint a kedvenc zenekarod koncertje: lehet róla Facebook postokat látni és beszámolókat olvasni, de azért élőben az igazi! Ha a kollégák bevonása révén tudjuk életre kelteni a munkáltatói értékígéreteinket, akkor nem csak a figyelem felkeltése, de az elkötelezés és megtartás is jobban fog menni. Miért és hogyan érdemes megtalálni, majd bevonni a munkahelyi véleményvezéreket az employer branding folyamatába?

Felveszem a kapcsolatotAjánlatot kérekNews Fizz

Copyright: Az oldal teljes tartalma, mind az írott, mind a képi tartalmak szerzői jogvédelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). A Brandfizz előzetes írásbeli engedélye nélkül bárminemű terjesztésük, utóközlésük és felhasználásuk (különösen kereskedelmi céllal) szigorúan tilos. Ennek megszegése azonnali jogi intézkedést von maga után.

Copyright © 2016-2018 Brandfizz. Minden jog fenntartva.
Copyright notice. The written and visual contents of this page are protected by copyright. You may not, except with our express written permission, distribute or commercially exploit the content, otherwise the necessary legal steps will be taken immediately.

Copyright © 2016-2018 Brandfizz. All rights reserved.