Megtartó szép üzenet

Home / Blog / Megtartó szép üzenet
Megtartó szép üzenet

Megtartó szép üzenet

Májusban megkezdte a képzést a HVG Akadémia, az első két témakör az agilis toborzás és a vállalatimárka-építés. A projekt különlegessége, hogy az Akadémián oktatók integrált szemléletet tanítanak.

Employer Brand Akadémia 2018

Gyenis Ágnes készített a témában interjút Blaski Judittal és Zvezdovics Anitával. (forrás: HVG 2018/21 száma)

Az első fordulóban májusban és júniusban tartanak képzéseket, s ősszel következik előbb az ismétlés, majd jövő tavasszal a továbblépés.

Lemaradtál? Jelentkezz az őszi szemeszterre kedvezménnyel!

„Az ősszel mindkét kurzuson (agile recruitment expert és integrált employer branding expert) ezen a szinten folyik ismét a képzés, és a jövő tavasztól tervezzük a következő lépcsőfokot, ahol a mélyebb tudást igénylő szakembereket (agile recruitment strategist és integrált employer branding strategist) képezzük majd” – mondja Blaski Judit, a HVG HR Center vezetője. Szerinte logikus lépés, hogy a hr-rel és azon belül az employer brandinggel (eb) évek óta foglalkozó HVG a könyvek kiadása és az évenként megrendezett szakmai konferenciák szervezése után megjelenik az oktatás területén is.

Az Akadémián belül külön egységet alkot az Employer Brand Akadémia, melynek az a célja, hogy a területen tevékenykedő hr-szakemberek a képzés révén rögtön felhasználható tudást és gyakorlati tapasztalatot szerezzenek, s az új tudásnak köszönhetően mérhető üzleti eredmények elérésére legyenek képesek.

„A résztvevők egyedülálló tematikán alapuló képzést és a HVG által hitelesített okleveles employer branding expert minősítést kapnak” – mondja az oktatás szakmai tartalmáért felelős Zvezdovics Anita, az integrált eb oktatásával foglalkozó Brandfizz cég egyik társalapítója. Ő és a másik alapító, Horváth Ádám az első olyan hazai eb-szakemberek, akiknek a munkáját nemzetközi szinten is jegyzik.

munkaltatoi marka kepzes
Zvezdovics Anita Chief Fizz Officer

 

 

Az integrált eb-stratégia kidolgozásával a munkáltatók fenntartható tervet alakíthatnak ki a munkaerőhiány leküzdésére, s a meghirdetett pozíciókba több és jobb jelentkezőre számíthatnak.

 

„Azoknak is hasznos lehet az Akadémia, akik relevánsabbá és vonzóbbá akarják tenni az álláshirdetéseiket, s akik úgy vélik, az alacsony lemorzsolódás a jó munkáltatói márka egyik lakmuszpapírja” – hangsúlyozza Zvezdovics Anita. A HVG Akadémia első szintjén képzett eb-szakemberek, teszi hozzá, mérhető javulást érnek el a toborzás és megtartás hatékonyságában, s megtanulják, miként válhat a cégük valóban hiteles munkáltatóvá. Szerinte az integrált szemlélet alkalmazásával a szakemberek sokkal jobban átláthatják az üzleti vezetők szempontjait, s ugyanakkor a vezetők számára is érthetővé tudják tenni a munkáltatói márka építésének fontosságát. „Egymástól független toborzási akciók helyett az eb-szakemberek átfogó stratégiát dolgoznak ki, és képessé válnak az eredmények pontos mérésére is” – magyarázza.

Ha tetszett a cikk, oszd meg azokkal akiket érdekelhet!

Amennyiben kérdésed, véleményed van, kommentelj bátran a Facebook oldalunkon, vagy írj nekünk közvetlenül!

Felveszem a kapcsolatotAjánlatot kérekNews Fizz

Copyright: Az oldal teljes tartalma, mind az írott, mind a képi tartalmak szerzői jogvédelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). A Brandfizz előzetes írásbeli engedélye nélkül bárminemű terjesztésük, utóközlésük és felhasználásuk (különösen kereskedelmi céllal) szigorúan tilos. Ennek megszegése azonnali jogi intézkedést von maga után.

Copyright © 2016-2018 Brandfizz. Minden jog fenntartva.
Copyright notice. The written and visual contents of this page are protected by copyright. You may not, except with our express written permission, distribute or commercially exploit the content, otherwise the necessary legal steps will be taken immediately.

Copyright © 2016-2018 Brandfizz. All rights reserved.