Mi a Brandfizz?
Külső és belső munkáltatói márkaépítés ügynökségi és vállalati oldalán is 8 éves, specializált tapasztalattal rendelkezünk.
Teljes folyamatot menedzselünk, a munkavállalói élmény ciklus minden pontjába integrált employer branding eszközök fejlesztése és érintettek bevonása révén.
Employer Brandingre specializálódott csapattal nyújtunk átfogó támogatást a stratégiaalkotástól a kivitelezésig.
Nemzetközi kapcsolatrendszerünkön keresztül dimenzióváltást hozunk Magyarországra, folyamatosan megújulunk és alkalmazkodunk a várható munkaerőpiaci trendekhez.
Eredményfókusszal és üzleti megközelítéssel mérhető eredményeket garantálunk bevonzás, elkötelezés és megtartás területén.
Nem PR-, vagy média ügynökség, akinek volt valamikor egy-két employer branding projektje.
Nem marketing ügynökség, ahol nehezen értik meg a HR üzleti céljait és nyelvét, valamint a fogyasztói és munkáltatói márka közötti kapcsolatot.
Nem tanácsadó cég, aki javaslatot tesz, de a megvalósításhoz nincs apparátusa.
Nem diák brand managerek hálózata, akik egyetemi események szervezésével és akció alapú kivitelezéssel foglalkoznak.

Miért ‘sparkle’?








Mi a Fizz szemlélet?







Kik adják a Sparkle-t?
Benned is megvan a Sparkle?
Mindig keresünk hozzánk hasonló, a téma iránt elkötelezett és lelkes csapattagokat, az Employer Branding szakma ‘Sparkle’-jeit, akiknek legnagyobb álma, hogy ezzel a témával foglalkozzanak.
Anita bicaja, Lucy és Ádám mikrofonja is Brandfizz tag.
Számtalan kudarc és talán még több siker van már mögöttünk, de mindkettő a folyamatos fejlődésünk alapja. Üzleti támogatáson kívül számos Employer Branding rendezvény, konferencia előadója, témavezetője, szakmai partnere, szervezője vagyunk, ahol élőben találkozhatsz velünk, és ahol aktív résztvevőként mi is mindig valami újat tanulunk. Nyitottak vagyunk a szakma világszintű élmezőnyének tudására, pezsgő nemzetközi kapcsolatrendszerünkön keresztül frissítjük a hazai berögzüléseket. Megtapasztaltuk, hogy egy munkáltatói márka akkor működik jól, ha valódi választ tud adni az üzleti igényre. Kreatív energiáinkat nem csupán a kommunikációs stratégia pillérhez használjuk, de a munkáltató értékek szervezeti integráláshoz és vezetői elkötelezéshez is. Bevonunk, energizálunk, fejlesztünk és visszajelzünk.
Nemzetközi kapcsolatrendszerünkön keresztül dimenzióváltást hozunk Magyarországra, folyamatosan megújulunk és alkalmazkodunk a várható munkaerőpiaci trendekhez. A Wold Employer Branding Day 2017, Budapesten is egy selfievel és a Brandfizzel kezdődött
Brett villámlátogatásáról megnézhetsz egy képes élménybeszámolót: http://bit.ly/LinkedIn_Brett_BudapestTeltházas Employee Experience Lifecycle Workshopot tartottunk HVG Online Toborzási Konferencián 2016 szeptemberében. Nem csak Ádám tűrte fel az ingújját, hanem az 50 résztvevő is a villámképzésünkön.
Keressük és elismerjük a jó gyakorlatokat Employer Brandingben: szeretünk belőlük inspirálódni és másoknak példát mutatni. A HVG Karrier Plusz 2017 Gálavacsorán zsűriztük a Kreatív Munkáltatói Megjelenés Díjat.















Sparkling Partnereink
„I think the cooperation with Brandfizz has been absolutely fantastic. You've got a lot of great creative people, as well as detailed people. What Brandfizz brings to the table is not only a great understanding of the local market and great connections, but they are able to understand what we are trying to bring to Hungary with World Employer Branding Day. I'm excited by the global perspective that both founders of Brandfizz have, they have both connected really quickly into the global scene. The passion is there, the commitment is there and it's a fantastic attitude.”
Brett Minchington
Chairman/CEO Employer Brand International | Employer Branding College | worldemployerbrandingday.community
„Remek módszertan + Felkészült szakemberek = Brandfizz 🙂
Színvonalas, összeszedett munkát kaptunk, igazán pozitív élményben volt részünk. Nagyon tetszett a strukturáltsága, az informatív tartalom és a gyakorlati javaslatok is.
„Value for money” szolgáltatás.”
Emri Zsuzsa
HR Igazgató, KPMG Hungária
„Volt olyan pont az együttműködésünkben, amikor meg kellett állnunk és azt mondanunk, hogy nézzünk rá, biztosan így folytatjuk-e tovább. Ha ezt akkor nem tudjuk megbeszélni, akkor az az egész projektre kihatással lehet. Ez szerintem nagyon fontos és kevesen teszik meg az üzleti életben azt, hogy őszintén kommunikálnak és visszajelzést adnak.”
Jurecska Andrea
NN, Head of Talent Acquisition & Employer Branding
„A Brandfizz csapatával több közös projekt van mögöttünk, remélhetőleg még több előttünk. A legfőbb tapasztalatom velük kapcsolatban az az innovatív hozzáállás, magával ragadó szakmai elhivatottság, integrált üzleti folyamatszemlélet, valamint igényes, korrekt, profi kivitelezés, ami miatt a szakmai együttgondolkodás első pillanatától a mindig elégedett projektzárásig élmény velük a munka.”
Dr. Blaski Judit
HVG HR Center Igazgató
„A folyamat elejétől a végéig nagyon profi hozzáállás. Ami a szakmai hitelesség mellett nekem sokat jelentett az a lelkesedés, ami a Brandfizzben van.”
Turmezey Luca
Qualysoft, HR&Recruitment Manager
„Praktikus, jól használható, nem a valóságtól elrugaszkodott ötletek és megoldások, amit rögtön el tudtunk kezdeni használni. Nekem ez a fajta pragmatizmus és gyakorlati szemlélet nagyon fontos volt az együttműködésünkben.”
Szász Dóra
Dorsum, HR Director
„Közös munkánk kezdetén meggyőző volt a teljes körű employer brand szolgáltatás. Azt gondolom, hogy rugalmasan álltatok az általunk kért vagy javasolt változtatásokhoz. Úgy igazodtatok az igényeinkhez, hogy közben a minőségből nem engedtetek. A személyes interjúk kiemelkedően jók voltak, a kommunikáció folyamatosan gördülékeny.”
Zsofia Petrik
IT Recruiter
„A Brandfizz alapítói valószínűleg az egyik leginnovatívabb és legfelkészültebb employer branding szakértők magyar piacon. Nagyon érdekes módszertanuk van a munkáltatói érték ígéretek felszínre hozásához. Valamint sokéves rutinnal rendelkeznek online és social media employer branding kivitelezésben, amivel kézzel fogható eredményekkel támogatják a toborzás hatékonyságát.”
Zaharia Gabriella
HR Igazgató
„Az intenzív bővülés és cégösszeolvadás időszakában felsővezetőként is stabil támpontot jelentett számomra az elkészített Integrált Employer Branding Stratégia. Miközben a marketing tervet, a pénzügyi- és sales stratégiánkat teljesen újra kellett gondolnunk, az employer branding fix közös pont maradt. Gyakran nyúltam ehhez az anyaghoz, sokat segített a csapat egyben tartásában, számomra ez jelentette a legnagyobb értéket.”
Oroszvári Péter
CEO, Cheppers
„Egy beszállítótól, főleg, aki kreatív területen dolgozik, azt várom, hogy folyamatosan bombázza a szervezetet a szakma újdonságaival, előttünk járjon és a szervezeti komfortzónánkat feszegesse, pont úgy, ahogy csináljátok. A szakmai elkötelezettség, lendület rám „fertőző” hatással volt, állandóan inspirált még újabb és újabb ötletek és megoldások keresésére.”
Dr. Gyarmati Franciska
HR Referens