Hogyan lett az öltönyből szkafander?

Home / Videó / Hogyan lett az öltönyből szkafander?

Hogyan lett az öltönyből szkafander?

KPMG Big Bang – Not Just a Theory – employer branding kampány

Guttin Réka – HR Generalist, KPMG
Rózsai Rezső – Partner / Audit, KPMG

Hogyan sikerült egy különleges employer branding kampánnyal vonzóvá tenni az audit szakmát a célcsoport számára és ezzel sikeresen teljesíteni a kitűzött toborzási célokat? Tippek, trükkök arról, hogy hogyan lett az öltönyből szkafander és hogy miért lett mára a munkahelyek versenyképességének kulcsa a megváltozott munkaerő-piaci körülményekhez való rugalmas alkalmazkodó képesség.

Még több videó

Felveszem a kapcsolatotAjánlatot kérekNews Fizz

Copyright: Az oldal teljes tartalma, mind az írott, mind a képi tartalmak szerzői jogvédelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). A Brandfizz előzetes írásbeli engedélye nélkül bárminemű terjesztésük, utóközlésük és felhasználásuk (különösen kereskedelmi céllal) szigorúan tilos. Ennek megszegése azonnali jogi intézkedést von maga után.

Copyright © 2016-2018 Brandfizz. Minden jog fenntartva.
Copyright notice. The written and visual contents of this page are protected by copyright. You may not, except with our express written permission, distribute or commercially exploit the content, otherwise the necessary legal steps will be taken immediately.

Copyright © 2016-2018 Brandfizz. All rights reserved.