Gamified employer branding – bevonás és játékosítás a toborzásban és a megtartásban.

Home / Videó / Gamified employer branding – bevonás és játékosítás a toborzásban és a megtartásban.

Gamified employer branding – bevonás és játékosítás a toborzásban és a megtartásban.

Jurecska Andrea – Head of talent acquisition department, NN Biztosító Zrt.
Szekeres Szabina – Talent acquisition & employer branding partner, NN Biztosító Zrt.

Napjainkban már egy vacsora sem csupán finom, hanem ‘Instagram pozitív’. Élmény alapú világban élünk, amiben nincs valami „plusz”, az gyakorlatilag nem létezik. A cégek nagyobb része azzal szembesül, hogy próbálja megszólítani és magához vonzani a tehetségeket, azonban mégsem jár sikerrel. De mi történik akkor, amikor kilépünk a konvenciókból és játszani kezdünk? Az NN Insuracen versenyző jelöltek és a kollégák ötlet-összecsapásának története: mire számítsunk, amikor az employer branding-el teret adunk a játékosságnak?

Felveszem a kapcsolatotAjánlatot kérekNews Fizz

Copyright: Az oldal teljes tartalma, mind az írott, mind a képi tartalmak szerzői jogvédelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). A Brandfizz előzetes írásbeli engedélye nélkül bárminemű terjesztésük, utóközlésük és felhasználásuk (különösen kereskedelmi céllal) szigorúan tilos. Ennek megszegése azonnali jogi intézkedést von maga után.

Copyright © 2016-2018 Brandfizz. Minden jog fenntartva.
Copyright notice. The written and visual contents of this page are protected by copyright. You may not, except with our express written permission, distribute or commercially exploit the content, otherwise the necessary legal steps will be taken immediately.

Copyright © 2016-2018 Brandfizz. All rights reserved.