Employer Branding Blog

SpaceX: a világűrbe kilőtt munkáltatói márka

Szerző: Horváth Ádám

SpaceX: a világűrbe kilőtt munkáltatói márka

Miközben ezeket a sorokat olvasod Elon Musk meggypiros Tesla Roadstere másodpercenként 11 km-t megtéve száguld, hogy elliptikus Nap körüli pályára álljon, legtávolabbi szakaszán elérve a Mars Nap körüli pályáját. A Falcon Heavy sikeres startjának ugyanakkor több employer branding vetülete is van, amire talán elsőre nem is gondolnál.

elolvasom »
Milyen a jó employer branding Mikulás csomag?

Milyen a jó employer branding Mikulás csomag?

Szerző: Gaál Annamária

A Mikulásról tudjuk, hogy nagyvonalú és jótevő, van zsákjában minden jó…, de most nem Szent Miklósról, hanem a vállalatok employer branding Mikulásairól lesz szó. Vajon ők mivel töltik meg a munkavállalók csomagjait? Mivel legyen tele a munkavállalói élmény: pénzzel, cafetériával, vagy valami mással?

Elolvasom »
World Employer Branding Day 2018 Ajánló

World Employer Branding Day 2018 Ajánló

Szerző: Novák Gréta

A legtöbbször, amikor employer brand építés kapcsán feltesszük az első kérdést leendő partnereinknek: „Mit vársz az employer brandingtől?”, hatalmas ambíciókkal és elvárásokkal találjuk szembe magunkat. Régóta foglalkoztatott már minket az a kérdés, mit tehet a HR akkor, amikor a vezetők azonnali megoldást várnak a munkaerő megtartás és toborzás hatékonyságának növelésében, de ehhez valójában egy employer branding varázspálcára lenne szükség.

Elolvasom »
Mi a HR szerepe, amikor egy employer branding varázspálcára lenne szükség? Miért és hogyan váljunk Világítótoronnyá?

Mi a HR szerepe, amikor egy employer branding varázspálcára lenne szükség? Miért és hogyan váljunk Világítótoronnyá?

Szerző: Zvezdovics Anita

A legtöbbször, amikor employer brand építés kapcsán feltesszük az első kérdést leendő partnereinknek: „Mit vársz az employer brandingtől?”, hatalmas ambíciókkal és elvárásokkal találjuk szembe magunkat. Régóta foglalkoztatott már minket az a kérdés, mit tehet a HR akkor, amikor a vezetők azonnali megoldást várnak a munkaerő megtartás és toborzás hatékonyságának növelésében, de ehhez valójában egy employer branding varázspálcára lenne szükség.

Elolvasom »

Szerkesztői ajánlás

Munkáltatói márkaépítés 2017-ben: már az ókorban megírták!

Szerző: Horváth Ádám

Munkáltatói márkaépítés 2017-ben: már az ókorban megírták!

Ma már üzenetekkel telefaragott kőtáblák helyett táblagépen faragott üzenetekkel bombázzák a (jó esetben) gondosan szegmentált tehetség-célcsoportokat.

elolvasom »

Még több EB

A BRANDetlenség ellenszere!

A BRANDetlenség ellenszere!

Szerző: Horváth Ádám

Hogyan képes az Integrált Employer Branding fenntartható üzleti eredményeket generálni a vállalatok számára? Fogorvos vagy fájdalomcsillapító a megoldás? És merre tart a munkáltatói márka szakma világszinten?

Elolvasom »