Frissítsd fel szakmai tudásod Magyarország egyetlen Employer Branding blogján.

Munka vagy szórakozás? Élményekkel a hatékonyságnövelés érdekében

Szerző: Szörcsök Szilvia

Munka vagy szórakozás? Élményekkel a hatékonyságnövelés érdekében

Beismerem, eddig nem voltam nagy rajongója a szakmai prezentációknak. Főleg, ha azok 15 percnél hosszabbak voltak. Valahogy mindig az unalmas egyetemi előadások és corporate meetingek érzetét keltették bennem. Az idei World Employer Branding Day-en viszont történt valami, ami megváltoztatta előítéleteimet.

elolvasom »
Minek az employer branding, ha a robotok úgyis elveszik a munkánkat?

Minek az employer branding, ha a robotok úgyis elveszik a munkánkat?

Szerző: Horváth Ádám

Ez a cikkem a Forbes oldalán jelent meg 2018. április 26.-án, eredeti formában elérhető itt. A vállalatok toborzási, elkötelezési és megtartási nehézségei egyre több vezető figyelmét irányítják a munkáltatói márkaépítésre (employer branding). Jobb megfontoltan haladni és mérlegelni négy szempontot, mielőtt fejest ugrunk. A cégek rövidtávon rendre túlbecsülik, hosszú távon viszont alul becsülik az employer branding […]

Elolvasom »
3 friss employer branding tipp, amit már holnap felhasználhatsz

3 friss employer branding tipp, amit már holnap felhasználhatsz

Szerző: Horváth Ádám

Ez a cikkem a HRPW oldalán jelent meg 2018. május. 11.-én, eredeti formában elérhető itt. Idén Prágában került megrendezésre a munkáltatói márkaépítés legjelentősebb globális eseménye, a World Employer Branding Day. Már két hónappal a rendezvény előtt kikerült a „Minden jegy elkelt” tábla, így teltház várta a Google, az Adidas és a többszörösen világ legjobb munkahelyének […]

Elolvasom »

Szerkesztői ajánlás

Munkáltatói márkaépítés 2017-ben: már az ókorban megírták!

Szerző: Horváth Ádám

Munkáltatói márkaépítés 2017-ben: már az ókorban megírták!

Ma már üzenetekkel telefaragott kőtáblák helyett táblagépen faragott üzenetekkel bombázzák a (jó esetben) gondosan szegmentált tehetség-célcsoportokat.

elolvasom »

Még több EB

Employer branding: nem minden arany, ami fénylik?

Employer branding: nem minden arany, ami fénylik?

Szerző: Zvezdovics Anita

Rövid távon lehet csak sikeres az a cég, amelynek munkáltatói márkája kizárólag a jelöltek lépre csalását szolgálja. Mire figyeljenek az álláskeresők? Kutasi Judit készített a témában interjút Zvezdovics Anita és Horváth Ádám employer branding szakértőinkkel. (forrás: HVG Karrier Plusz)

Elolvasom »
SpaceX: a világűrbe kilőtt munkáltatói márka

SpaceX: a világűrbe kilőtt munkáltatói márka

Szerző: Horváth Ádám

Miközben ezeket a sorokat olvasod Elon Musk meggypiros Tesla Roadstere másodpercenként 11 km-t megtéve száguld, hogy elliptikus Nap körüli pályára álljon, legtávolabbi szakaszán elérve a Mars Nap körüli pályáját. A Falcon Heavy sikeres startjának ugyanakkor több employer branding vetülete is van, amire talán elsőre nem is gondolnál.

Elolvasom »
Milyen a jó employer branding Mikulás csomag?

Milyen a jó employer branding Mikulás csomag?

Szerző: Zvezdovics Anita

A Mikulásról tudjuk, hogy nagyvonalú és jótevő, van zsákjában minden jó…, de most nem Szent Miklósról, hanem a vállalatok employer branding Mikulásairól lesz szó. Vajon ők mivel töltik meg a munkavállalók csomagjait? Mivel legyen tele a munkavállalói élmény: pénzzel, cafetériával, vagy valami mással?

Elolvasom »
World Employer Branding Day 2018 Ajánló

World Employer Branding Day 2018 Ajánló

Szerző: Novák Gréta

A legtöbbször, amikor employer brand építés kapcsán feltesszük az első kérdést leendő partnereinknek: „Mit vársz az employer brandingtől?”, hatalmas ambíciókkal és elvárásokkal találjuk szembe magunkat. Régóta foglalkoztatott már minket az a kérdés, mit tehet a HR akkor, amikor a vezetők azonnali megoldást várnak a munkaerő megtartás és toborzás hatékonyságának növelésében, de ehhez valójában egy employer branding varázspálcára lenne szükség.

Elolvasom »
Mi a HR szerepe, amikor egy employer branding varázspálcára lenne szükség? Miért és hogyan váljunk Világítótoronnyá?

Mi a HR szerepe, amikor egy employer branding varázspálcára lenne szükség? Miért és hogyan váljunk Világítótoronnyá?

Szerző: Zvezdovics Anita

A legtöbbször, amikor employer brand építés kapcsán feltesszük az első kérdést leendő partnereinknek: „Mit vársz az employer brandingtől?”, hatalmas ambíciókkal és elvárásokkal találjuk szembe magunkat. Régóta foglalkoztatott már minket az a kérdés, mit tehet a HR akkor, amikor a vezetők azonnali megoldást várnak a munkaerő megtartás és toborzás hatékonyságának növelésében, de ehhez valójában egy employer branding varázspálcára lenne szükség.

Elolvasom »
A BRANDetlenség ellenszere!

A BRANDetlenség ellenszere!

Szerző: Horváth Ádám

Hogyan képes az Integrált Employer Branding fenntartható üzleti eredményeket generálni a vállalatok számára? Fogorvos vagy fájdalomcsillapító a megoldás? És merre tart a munkáltatói márka szakma világszinten?

Elolvasom »