Frissítsd fel szakmai tudásod Magyarország egyetlen Employer Branding blogján.

3 things to put on your employee experience wish list to Santa

Szerző: Zvezdovics Anita

3 things to put on your employee experience wish list to Santa

Here comes the million-dollar question: are you still busy shooting image videos, or do you exactly know what is on the actual wish list of your employees for company Christmas, that is more than just the money?

elolvasom »
Ahol tényleg Te számítasz

Ahol tényleg Te számítasz

Szerző: Jurecska Andrea

Élményalapú munkáltatói márkaépítés – stratégiai alapokon az NN Biztosítónál VUCA világban élünk: minden folyamatosan, gyorsan változik körülöttünk (volatility), bizonytalanság (uncertainty), komplexitás (complexity) és többértelműség (ambiguity) jellemzi a környezetünket. A globális változásokkal a munka világa, a munkavégzési és álláskeresési szokások is átalakultak.

Elolvasom »
A világ már sosem lesz többé olyan lassú, mint most

A világ már sosem lesz többé olyan lassú, mint most

Szerző: Horváth Ádám

Nem azt éljük meg, hogy a világ felgyorsult, hanem hogy a világ már sosem lesz többé olyan lassú, mint most. Sok más mellett erről is beszél Horváth Ádám, a Brandfizz Employer Branding Kft. társalapítója az Adatra fel! konferencián.

Elolvasom »
A pénzen túl…Ezzel töltsd meg a munkavállalói élménycsomagot!

A pénzen túl…Ezzel töltsd meg a munkavállalói élménycsomagot!

Szerző: Zvezdovics Anita

Az eredeti cikk 2018. szeptember 13-án jelent jelent meg  a hrpwr.hu-n. A munkaerő-piaci sürgetettség közepette a cégek azonnal szeretnének valamit tenni a munkáltatói márkájuk fejlesztése érdekében. A kétségbeesett próbálkozás közepette jönnek is a jobbnál jobb ötletek: legyünk kutyabarát munkahely, vegyünk babzsákot és Ps4et, vezessük be a távmunkát, csináljunk Facebookot.

Elolvasom »

Szerkesztői ajánlás

Munkáltatói márkaépítés 2017-ben: már az ókorban megírták!

Szerző: Horváth Ádám

Munkáltatói márkaépítés 2017-ben: már az ókorban megírták!

Ma már üzenetekkel telefaragott kőtáblák helyett táblagépen faragott üzenetekkel bombázzák a (jó esetben) gondosan szegmentált tehetség-célcsoportokat.

elolvasom »

Még több EB

Elon Musk és a SpaceX: az employer branding nem rakétakilövés

Elon Musk és a SpaceX: az employer branding nem rakétakilövés

Szerző: Zvezdovics Anita

Elon Musk idén napvilágra került, munkavállalóinak írt levele és a Falcon Heavy Nap körüli pályára állítása két, a világ számára meghatározó, munkáltatói márka szempontjából is példaértékű eseményt jelentett. Musk leveléből kiderült, hogy a vezetők iránymutatása a cég munkáltatói márkájának alapja. A Falcon Heavy sikeres startjának pedig több olyan employer branding vetülete is van, amire talán […]

Elolvasom »
Megtartó szép üzenet

Megtartó szép üzenet

Szerző: Zvezdovics Anita

Májusban megkezdte a képzést a HVG Akadémia, az első két témakör az agilis toborzás és a vállalatimárka-építés. A projekt különlegessége, hogy az Akadémián oktatók integrált szemléletet tanítanak. Gyenis Ágnes készített a témában interjút Blaski Judittal és Zvezdovics Anitával. (forrás: HVG 2018/21 száma)

Elolvasom »
Munka vagy szórakozás? Élményekkel a hatékonyságnövelés érdekében

Munka vagy szórakozás? Élményekkel a hatékonyságnövelés érdekében

Szerző: Szörcsök Szilvia

Beismerem, eddig nem voltam nagy rajongója a szakmai prezentációknak. Főleg, ha azok 15 percnél hosszabbak voltak. Valahogy mindig az unalmas egyetemi előadások és corporate meetingek érzetét keltették bennem. Az idei World Employer Branding Day-en viszont történt valami, ami megváltoztatta előítéleteimet.

Elolvasom »
Minek az employer branding, ha a robotok úgyis elveszik a munkánkat?

Minek az employer branding, ha a robotok úgyis elveszik a munkánkat?

Szerző: Horváth Ádám

Ez a cikkem a Forbes oldalán jelent meg 2018. április 26-án, eredeti formában elérhető itt. A vállalatok toborzási, elkötelezési és megtartási nehézségei egyre több vezető figyelmét irányítják a munkáltatói márkaépítésre (employer branding). Jobb megfontoltan haladni és mérlegelni négy szempontot, mielőtt fejest ugrunk. A cégek rövidtávon rendre túlbecsülik, hosszú távon viszont alul becsülik az employer branding […]

Elolvasom »
3 friss employer branding tipp, amit már holnap felhasználhatsz

3 friss employer branding tipp, amit már holnap felhasználhatsz

Szerző: Horváth Ádám

Ez a cikkem a HRPW oldalán jelent meg 2018. május. 11.-én, eredeti formában elérhető itt. Idén Prágában került megrendezésre a munkáltatói márkaépítés legjelentősebb globális eseménye, a World Employer Branding Day. Már két hónappal a rendezvény előtt kikerült a „Minden jegy elkelt” tábla, így teltház várta a Google, az Adidas és a többszörösen világ legjobb munkahelyének […]

Elolvasom »
Employer branding: nem minden arany, ami fénylik?

Employer branding: nem minden arany, ami fénylik?

Szerző: Zvezdovics Anita

Rövid távon lehet csak sikeres az a cég, amelynek munkáltatói márkája kizárólag a jelöltek lépre csalását szolgálja. Mire figyeljenek az álláskeresők? Kutasi Judit készített a témában interjút Zvezdovics Anita és Horváth Ádám employer branding szakértőinkkel. (forrás: HVG Karrier Plusz)

Elolvasom »
SpaceX: a világűrbe kilőtt munkáltatói márka

SpaceX: a világűrbe kilőtt munkáltatói márka

Szerző: Horváth Ádám

Miközben ezeket a sorokat olvasod Elon Musk meggypiros Tesla Roadstere másodpercenként 11 km-t megtéve száguld, hogy elliptikus Nap körüli pályára álljon, legtávolabbi szakaszán elérve a Mars Nap körüli pályáját. A Falcon Heavy sikeres startjának ugyanakkor több employer branding vetülete is van, amire talán elsőre nem is gondolnál.

Elolvasom »
Milyen a jó employer branding Mikulás csomag?

Milyen a jó employer branding Mikulás csomag?

Szerző: Zvezdovics Anita

A Mikulásról tudjuk, hogy nagyvonalú és jótevő, van zsákjában minden jó…, de most nem Szent Miklósról, hanem a vállalatok employer branding Mikulásairól lesz szó. Vajon ők mivel töltik meg a munkavállalók csomagjait? Mivel legyen tele a munkavállalói élmény: pénzzel, cafetériával, vagy valami mással?

Elolvasom »
World Employer Branding Day 2018 Ajánló

World Employer Branding Day 2018 Ajánló

Szerző: Novák Gréta

A legtöbbször, amikor employer brand építés kapcsán feltesszük az első kérdést leendő partnereinknek: „Mit vársz az employer brandingtől?”, hatalmas ambíciókkal és elvárásokkal találjuk szembe magunkat. Régóta foglalkoztatott már minket az a kérdés, mit tehet a HR akkor, amikor a vezetők azonnali megoldást várnak a munkaerő megtartás és toborzás hatékonyságának növelésében, de ehhez valójában egy employer branding varázspálcára lenne szükség.

Elolvasom »
Mi a HR szerepe, amikor egy employer branding varázspálcára lenne szükség? Miért és hogyan váljunk Világítótoronnyá?

Mi a HR szerepe, amikor egy employer branding varázspálcára lenne szükség? Miért és hogyan váljunk Világítótoronnyá?

Szerző: Zvezdovics Anita

A legtöbbször, amikor employer brand építés kapcsán feltesszük az első kérdést leendő partnereinknek: „Mit vársz az employer brandingtől?”, hatalmas ambíciókkal és elvárásokkal találjuk szembe magunkat. Régóta foglalkoztatott már minket az a kérdés, mit tehet a HR akkor, amikor a vezetők azonnali megoldást várnak a munkaerő megtartás és toborzás hatékonyságának növelésében, de ehhez valójában egy employer branding varázspálcára lenne szükség.

Elolvasom »
A BRANDetlenség ellenszere!

A BRANDetlenség ellenszere!

Szerző: Horváth Ádám

Hogyan képes az Integrált Employer Branding fenntartható üzleti eredményeket generálni a vállalatok számára? Fogorvos vagy fájdalomcsillapító a megoldás? És merre tart a munkáltatói márka szakma világszinten?

Elolvasom »