Nézd meg ezt a videót, amiben Zvezdovics Anita, a Brandfizz társalapítója és Chief Fizz Offizere nyújt betekintést három olyan munkáltatói márka trendbe, amelyekre érdemes odafigyelni.
Anita több éves tapasztalattal rendelkezik a munkáltatói márkaépítés terén, és az általa bemutatott trendek kiemelkedő fontossággal bírnak a jelenlegi és jövőbeli munkáltatók számára.
Tekintsünk be a jövőbe, hogy milyen tényezők befolyásolják a munkáltatói márkák fejlődését.
Készen állsz?
Mi a Brandfizz?
Magyarország első Employer Brandingre specializálódott ügynökségeként üzleti célokat támogató, munkavállalói élményciklusra alapozott Integrált Employer Branding stratégiában és mérhető munkáltatói márka építésében és kivitelezésben nyújtunk átfogó támogatást.
Ezt jelenti a Sparkle to Employer Brand!
SHARP: csak a lényegről szól, érthető, betalál
PUMPED: ki van pattintva, jól néz ki, benne van a fizz
ACTION: reálisan megvalósítható, priorizált, tudom mit kell csinálni
RELEVANT: a valódi problémára válaszol
KEEN: feltárja, észleli és lereagálja a szükségleteket
LATEST: a szakma világszintű élmezőnyéből irányítja a hazai trendeket
EFFECTIVE: eredményes, van hatása, mérhető
Segítünk bevonzani, elkötelezni és megtartani a számodra fontos munkaerőt. Munkáltatói márka mérhető eredményekkel. Már több mint 40 000+ munkavállaló minden napjára vagyunk hatással.
Valósítsd meg! Ha Employer Branding, akkor #TEAMBRANDFIZZ!
Ha véleményed vagy kérdésed van, kommentelj bátran a Facebook oldalunkon, vagy írj nekünk közvetlenül! Kövess minket, hogy mindig naprakész legyél az employer branding-el kapcsolatban, és nyerj betekintést a munkáltatói márka világába!