A hónap Employer Branding vezetője – Túri Péter

Home / Blog / A hónap Employer Branding vezetője – Túri Péter
A hónap Employer Branding vezetője – Túri Péter

A hónap Employer Branding vezetője – Túri Péter

Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól. Egyre fontosabb, hogy a jelölt- és a munkavállalói élményt nap mint nap javítsuk, mindezt úgy, hogy mérhető üzleti eredményeket mutassunk fel. Folytatjuk interjúsorozatunkat.

Azok a vezetők, akik elkötelezettek az általuk vezetett szervezetben felmerülő igények megértése iránt és reagálnak is azokra integrált employer branding stratégiával, képesek fenntartható üzleti eredményeket generálni. Ők azok a vezetők, akik világítótoronyként naponta tesznek azért, hogy  utat mutassanak csapatuknak, kollégáik elkötelezésének és hatékonyabb működés érdekében.

Azt gondoljuk, az ilyen szakemberek elismerést érdemelnek. Folytatjuk a “Hónap Employer Branding vezetője” cikksorozatunkat, amelynek keretén belül május hónapban Túri Pétert, a Waberer’s HR Igazgatóját szeretnénk elismerni.

Többek között Túri Péternek köszönhetően valósulhatott meg a Waberer’s integrált employer branding stratégiájának felépítése, illetve az “Ez a Te Napod Storytelling Day”, ahol a Waberer’s EVP-jét a kollégákkal közösen töltöttük meg személyes tartalommal. Mindezek mellett pedig sikeresen fogta össze a HR-t, a Marketinget és az üzleti vezetőket egy közös ügyért dolgozó csapattá, és eredményesen nézett szembe a kékgalléros kihívásokkal.

 

Gratulálunk!

 

Túri Péter, a Waberer’s International HR Igazgatója

 

Brandfizz: Mi az, ami számodra a legnagyobb eredmény a Waberer’s Integrált Employer Branding Stratégia építésével kapcsolatban? Mire fókuszáltok jelenleg?

Túri Péter: Legfontosabb eredménynek azt tartom, hogy mindenki számára sikerült elmagyarázni, miért fontos, hogy a munkáltatói márkával foglalkozzunk. Ez nem megy magától, a saját élmények a legjobb „driverek” ebben a folyamatban.

Szintén fontos, hogy nem felülről jövő akciók születtek, a munkavállalói közösség maga is aktív részese volt a folyamatnak.

Most az a célunk, hogy életben tartsuk a megszületett üzeneteket, és minél hatékonyabban használjuk a külső kommunikációban.

Az “Ez A Te Napod Storytelling Day” csapata

 

BF: Nemrég rendeztétek meg az “Ez a Te Napod” című rendezvényt, ahol a Waberer’s kollégái személyes történeteiket oszthatták meg egymással, ezáltal megtöltötték a cég EVP-jét személyes tartalommal. Hogyan élted meg az eseményt? Mit gondolsz, mit vittek magukkal a kollégák a rendezvényről?

TP: Mint ott is elmondtam, nagy élmény volt részt venni a tematikus napon. Sejtettem ugyan, hogy a mi hőseink köztünk élnek, csak néha nincs elég figyelmünk, hogy észrevegyük őket. Felemelő volt megtapasztalni, milyen eleven, hiteles, pozitív élmények övezik olykor a munkát. Örülök, hogy vannak történeteink, mert a történetek mindennél hitelesebben mesélnek rólunk, viszik a jó hírünket. Ezáltal vonzók lehetünk mások számára is. 

BF: Mit tanácsolnál azoknak, akik most fognak a munkáltatói márkájuk építésébe és szeretnék ezt a HR-rel, a marketinggel és az üzleti vezetőkkel közösen megvalósítani?

TP: Szánjanak rá elég időt, és csak akkor kezdjék el, ha komolyan gondolják. Magam is úgy érzem utólag, sokszor a napi munka elterelte a figyelmünket erről az ügyről, és hajlamosak voltunk azt gondolni: ez most nem olyan fontos. Végig magasan kell tartani az energiaszintet, sokat és sokaknak kommunikálni, mit miért csinálunk, de legfőképpen a teljes közösséget aktívvá tenni. Bár a folyamat legelső egységének a végére értünk, a munka csak most kezdődik igazán: okosan használni, fejleszteni a brand elemeit, egyre több tartalommal megtölteni, és végig fenntartani az érdeklődést. Támogató közösség nélkül ez nem megy.

Ha véleményed van, kommentelj bátran a Facebook oldalunkon, vagy írj nekünk közvetlenül!

Felveszem a kapcsolatotAjánlatot kérekNews Fizz

Copyright: Az oldal teljes tartalma, mind az írott, mind a képi tartalmak szerzői jogvédelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). A Brandfizz előzetes írásbeli engedélye nélkül bárminemű terjesztésük, utóközlésük és felhasználásuk (különösen kereskedelmi céllal) szigorúan tilos. Ennek megszegése azonnali jogi intézkedést von maga után.

Copyright © 2016-2019 Brandfizz. Minden jog fenntartva.
Copyright notice. The written and visual contents of this page are protected by copyright. You may not, except with our express written permission, distribute or commercially exploit the content, otherwise the necessary legal steps will be taken immediately.

Copyright © 2016-2019 Brandfizz. All rights reserved.